גוגל, OpenAI ומטא מבטיחים לנשיא ביידן: הAI לא ישתלט על העולם

תוכן עניינים

בעידן שבו האיי.איי משפיעה על כל תחום בחיינו, מהקניות באינטרנט ועד לרפואה, נושא האבטחה והבטחונות של האיי.איי הופך להיות מרכזי. בסוף השבוע האחרון, נציגים משבע חברות טכנולוגיה ואיי.איי הגיעו לבית הלבן כדי להסביר לנשיא ג'ו ביידן את התוכניות שלהם לפיתוח התחום, ובעיקר איך הם מתכננים לעשות זאת מבלי שנשתעבד לסקיינט.

המפגש בבית הלבן

נציגים מחברות כמו אמזון, מטא, OpenAI, מיקרוסופט, גוגל, Anthropic (שקיבלה גם השקעה מגוגל) ו-Inflection הגיעו לבית הלבן לדיון בנושא הדרכים שבהן הן מפתחות כלי בינה מלאכותית, והצורך בפיתוח הכלים הללו בזהירות.

החברות התחייבו לסיוע בבחינת החולשות של המערכות שלהן על ידי צד שלישי, לצד השקעה מורחבת במחקר ובבטיחות של כלי ה-AI שהן מפתחות ומתכננות לשחרר לציבור הרחב. החברות, כך דווח בכלי תקשורת בארה"ב, כולן הסכימו לדרישות הללו מרצונן.

ההתחייבויות של החברות

החברות התחייבו להשקיע באבטחה של הכללים הללו, לבצע מחקרים כדי לצמצם את ההטייה המובנית (bias) בכלי AI וליצור מערכת חדשה, שתסמן בבירור תכנים שנוצרו על ידי AI.

החברות התחייבו לסיוע בבחינת החולשות של המערכות שלהן על ידי צד שלישי, לצד השקעה מורחבת במחקר ובבטיחות של כלי ה-AI שהן מפתחות ומתכננות לשחרר לציבור הרחב. החברות, כך דווח בכלי תקשורת בארה"ב, כולן הסכימו לדרישות הללו מרצונן.

האתגרים שעומדים בפני החברות

אף על פי שהחברות התחייבו להקדיש משאבים לבטיחות ולמחקר, עדיין לא ברור מתי בפועל אלו יגיעו לכלי ה-AI של החברות. בנוסף, בשום שלב לא דובר על מערכת אחודה כלשהי לבחינת ההתחייבויות הללו או לאיזשהו מנגנון אכיפה של ההתחייבויות הללו מצד הממשל האמריקאי.

אחד הנושאים הכי חשובים שעלו בשיחה הוא סימון תכנים שג'ונרטו על ידי AI (כלומר watermarking), וגם בנושא הזה לא הוצגה עמדה רחבה כלשהי או הכרזה על שיתוף פעולה בין החברות כדי לייצר מערכת שתוכל לסמן בקלות תכנים מסוג זה.

סיכום

המפגש בבית הלבן הציג את המאמצים של החברות המובילות בתחום האיי.איי להבטיח את בטיחות הציבור ולמנוע מכלי האיי.איי להשתלט על העולם. עם זאת, עדיין יש הרבה אתגרים שעומדים בפני החברות, ועדיין לא ברור איך ומתי ההתחייבויות הללו ייושמו בפועל.

ביידן על הבטחות נציגי חברות ה-AI:

אולי תאהבו גם..

מיתוג מקצועי לעסק קטן / בינוני

סיפור המותג שלך הוא החלק האישי של המיתוג. ניסוח של סיפור מעניין ומרתק יכול לשדרג את המיתוג שלך ולהפוך אותו ליותר חזק.

כפתור ווצאפ צף באתר העסק שלכם

כפתור ווצאפ צף מאפשר יתרון שיווקי משמעותי לאתר שלכם. עם זאת, כדי למקסם את היתרון הנ"ל, יש לעשות שימוש נכון בכפתור ווצאפ צף ולדעת היכן למקם אותו ובאיזה אופן להציג אותו למבקרים באתרכם.

טיפים לבניית אתר נוח ודינמי

בחירת עיצוב מתאים היא חלק חשוב בבניית אתר נוח ומשתנה. העיצוב של האתר משפיע על חוויית המשתמש ועל יכולת האתר להתאים עצמו לצרכים המשתנים של המשתמשים. כאשר בוחרים עיצוב, יש לשקול את הצורך ליצור אתר נוח וקל לניווט, עם ממשק מודרני וידידותי למשתמש

איך להתאים את העסק שלך לעולם הדיגיטלי של 2023?

בשנת 2023, התאמת העסק לעולם הדיגיטלי דרשה הבנה של הטכנולוגיות המתקדמות: יש להשקיע באתר מותאם לכל המכשירים ובמהירות טעינה גבוהה. התמקדות בחווית המשתמש הפכה לחיונית, והשילוב של AI ונתונים אנליטיים להצעת פתרונות מותאמים אישית. בנוסף, חשוב להיות נוכח ברשתות החברתיות ולהגיב בזמן אמת לצרכים של הלקוחות.

מהו דף נחיתה ואיך לבנות אחד מנצח

אם אתם בעלי עסקים או משווקים, כנראה ששמעתם את המונח "דף נחיתה". מהו דף נחיתה? זהו דף אינטרנט שמטרתו להפנות את המשתמשים לפעולה מסוימת. בעולם השיווק הדיגיטלי, דף הנחיתה הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיש לשיווקאי דיגיטל לרשותו.

העתיד של המיתוג: מה צפוי לנו?

המיתוג הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בשוק הסחר המודרני. בעשור האחרון, השינויים המרכזיים בתחום הדיגיטל הפכו את המיתוג למרכיב חיוני בהצלחה של כל עסק. עם זאת, בעוד הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח בקצב מהיר, מה יכול להיות העתיד של המיתוג?

SEO ב2023: השינויים, החידושים והטרנדים

בשנת 2023, ה-SEO עבר שינויים משמעותיים: גוגל הגבירה את הדגש על חווית המשתמש, כולל זמני טעינה מהירים ואינטראקטיביות. החידושים כללו שילוב מתקדם של AI לניתוח והבנה של תוכן האתרים. הטרנדים הצביעו על התמקדות בקידום מקומי ובהתאמה אישית לגולש, תוך שימוש בנתונים אנליטיים מתקדמים.

כיצד לבנות מותג מצליח בעולם העסקים

מותג הוא הזיהוי היחודי של מוצר, שירות או ארגון. זהו הדבר שמצליח להביא לצרכנים את התחושה והרגש שהם רוצים לחוות כאשר הם משתמשים במוצר או משתמשים בשירות של המותג. מותג מצליח מצליח ליצור קשר רגשי עם הצרכנים ולהפוך לחלק בלתי נפרד מחייהם היומיומיים. בניית מותג מצליח מחייבת חשיבה אסטרטגית, יכולת ליצור תכניות שיווק מקוריות ויצירתיות, ויכולת להבין ולעמוד בקריטריונים של הצרכנים.

הסלוגן החדש של נייק

נייק לאחרונה שחררה פרסומת לכוכב הטניס החדש שלה, קרלוס אלקארז, אך קהל המעצבים יותר מעוניין בתערובת המיוחדת של הטיפוגרפיה בקמפיין.

נוודות דיגיטלית בשנת 2023, עוד אפשרי?

נוודות דיגיטלית הוא מונח שהתפתח בעשור האחרון ומתאר את מערכת החיים של אנשים שמזיזים את משרדם לאינטרנט, ומנצלים את האפשרות לעבוד מכל מקום בעולם. אם כי הרעיון אינו חדש, תהליכים עולמיים שקרו בשנים האחרונות כמו המשבר הכלכלי של 2008, התפשטות האינטרנט והפיתוח המרשים של טכנולוגיות המחשוב העניקו לו תנופה חדשה ועניינים נוספים. נוודות דיגיטלית בשנת 2023: האם זה עוד אפשרי?

טרנדים בעיצוב אתרים: מה צפוי לנו בשנה הקרובה?

בשנה הקרובה, טרנדים בעיצוב אתרים מצביעים על התמקדות בפשטות ובמינימליזם, כאשר צבעים נטולי הסטורה וטיפוגרפיה בולטת מגיעים לחזית הבמה. האנימציות והתנועה באתר הופכות להיות דינאמיות יותר, ומספקות חוויה חיה לגולש. בנוסף, התמקדות בעיצוב רספונסיבי המתאים לכל המכשירים היא בלתי נמנעת, כאשר המובייל הופך למרכזי יותר.

אפליקציית ChatGPT מגיעה לאנדרואיד

מאז הושקה באופן רשמי למשתמשי אייפון, אפליקציית ChatGPT של OpenAI הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של מיליוני אנשים. ועכשיו, אחרי תקופה של חיכה, האפליקציה המהפכנית הזו מגיעה גם למשתמשי אנדרואיד. השאלה שמעלה את ראשה היא – מה מצפה לנו?

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

03:07

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!