הסלוגן החדש של נייק

תוכן עניינים

נייק לאחרונה שחררה פרסומת לכוכב הטניס החדש שלה, קרלוס אלקארז, אך קהל המעצבים יותר מעוניין בתערובת המיוחדת של הטיפוגרפיה בקמפיין.

סלוגן נייק החדש: מה קרה?

סלוגן "Just Do it" של נייק הוא אחד מהסלוגנים המוכרים ביותר בעולם. אפילו אלה שמעולם לא קנו פריט של נייק יכולים לזהות מיד את הסלוגן האיקוני של המותג הספורטיבי. הוא פשוט, בלתי נשכח ואינסופי – השלישייה המושלמת של כל הטיפוגרפיה הגדולה. רוב האנשים יתווכחו שאין צורך לשנותו, ולכן רבים מהמעצבים מבולבלים למה נייק שינתה את הטיפוגרפיה של הסלוגן בקמפיין האחרון שלה.

מעצבים מבולבלים קפצו לרשתות החברתיות כדי לשאול למה הקמפיין החדש של נייק מציג שני אותיות בסגנון גותי מיוחד בתחילת "era" ו"do". רבים חשפו שהם למעשה לא האמינו שזה קמפיין של נייק בהתחלה, והניחו שזה הצעה של אוהד.

נייק בדרך כלל מאפשרת למילים של הסלוגן שלה לעשות את הדיבור. הגופן בדרך כלל מינימליסטי ללא שינויים נוספים. עכשיו נראה שנייק רוצה לערבב את הדברים. למה, אתה שואל? אנחנו לא יודעים. ה-"E" המיושן משום מקום מסמן את ההשקפות של המילה "era", אך זה עדיין לא מסביר את הגופן הגותי ב-"do".

הפתרון היחיד ההגיוני להחלטה המיוחדת של נייק הוא שהם מקפיצים על המגמה של Gen-Z של שילוב סגנונות טיפוגרפיים. זה משמעותי, מאחר ונייק מנסה להיות בחזית התרבות הנוער. עם זאת, בהתחשב בהצלחה של המיתוג המינימליסטי של נייק בשלושת העשורים האחרונים, שינוי הכיוון החדש הזה מרגיש מחוץ למקום. אם זה לא שבור, אל תתקן את זה.

אולי תאהבו גם..

כלי ה-AI החדש של Wix: יצירת אתרים בקלות מפרומפט

אם אתם חובבי טכנולוגיה ואינטרנט, כנראה ששמעתם על Wix – החברה הישראלית המובילה בתחום יצירת אתרים. עכשיו, Wix מציגה פיתוח חדש ומרתק: כלי AI שמאפשר ליצור אתרים באמצעות פרומפטים מילוליים. כך, במקום לבנות את האתר מאפס, אתם פשוט מתארים את האתר שאתם רוצים, והכלי מייצר אותו בשבילכם.

אפיון אתר, מה זה ולמה צריך את זה?

אפיון אתר הוא תהליך זיהוי המאפיינים העיקריים של אתר אינטרנט, לרבות מטרתו, התוכן והקהל שלו. החשיבות של אפיון האתר היא שהוא עוזר לך להבין את העסק שלך טוב יותר. זה עוזר לך לזהות מהן החוזקות שלך וכיצד להשתמש בהן כדי לשפר את האתר שלך.

למה עסק צריך בלוג באתר?

אם אתה חדש בשיווק העסק שלך, אתה עשוי לחשוב שפרסום בפייסבוק, אינסטגרם או TikTok מספיק. אולי אפילו רק אתר מידע פשוט יכול לעשות את העבודה. אבל כבעלי עסקים, אנחנו רוצים להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלנו שהעסק תמיד פעיל ושהאתר שווה את תשומת הלב שלהם. דרך מצוינת לשמור על האתר פעיל תמיד היא לכתוב בבלוג. בבלוג נוכל להעלות תכנים עם דעתנו או הסברים. בפוסט זה נסביר כיצד לכתוב בלוג מוצלח שגורר תשומת לב ולידים.

החשיבות של מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא היבט חיוני של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה כולל זיהוי וניתוח של המונחים והביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מוצרים, שירותים או מידע הקשור לעסק שלך. על ידי הבנת מילות המפתח משתמש קהל היעד שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מונחים אלה.

SEO ב2023: השינויים, החידושים והטרנדים

בשנת 2023, ה-SEO עבר שינויים משמעותיים: גוגל הגבירה את הדגש על חווית המשתמש, כולל זמני טעינה מהירים ואינטראקטיביות. החידושים כללו שילוב מתקדם של AI לניתוח והבנה של תוכן האתרים. הטרנדים הצביעו על התמקדות בקידום מקומי ובהתאמה אישית לגולש, תוך שימוש בנתונים אנליטיים מתקדמים.

שירות האחסון החדש של אלמנטור

אלמנטור הפך לאחד מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בוורדפרס, ובשנים האחרונות הציגו שדרוגים מרשימים ושיפורים בכלי. אך החדשות הגדולות הן שרות האחסון החדש של אלמנטור. נסקור את השרות החדש, היתרונות שהוא מציע וכיצד הוא יכול להשפיע על בניית האתרים שלך.

מה דעתכם על הלוגו החדש של אילון מאסק ל-xAI?

אילון מאסק, בעלים של Tesla, SpaceX, ו-Twitter, עשה כותרות לאחרונה עם השקת xAI, ארגון הבינה המלאכותית החדש שלו. אך האוהדים מתחלקים לגבי הלוגו החדש של החברה.

WordPress Playground מאפשר לך ליצור ולהריץ וורדפרס מהדפדפן

אם אתה לא מעודכן בכל החדשות האחרונות של WordPress, ייתכן שאתה לא מכיר את WordPress Playground. כלי זה מאפשר לך להפעיל WordPress ישירות מהדפדפן שלך, מבטל את הצורך להקים שרת.

Reddit משנה את האייקון בIOS לאיור בפיקסלים באיכות נמוכה

אם אתם משתמשים באפליקציה של Reddit במכשירי iOS, כנראה ששמתם לב לשינוי משמעותי בסמל האפליקציה. Reddit החליטה לשנות את הסמל שלה לאיור פיקסלים באיכות נמוכה, והיא מאלצת את המשתמשים לשלם אם הם רוצים את הסמל הישן חזרה.

9+ אתרים למציאת תמונות חינמיות שבהן תשתמשו לשיווק שלכם

בעולם המקוון של היום, התמונה שלך היא כמעט הכל. היא מאפשרת לקוחות פוטנציאליים לראות מוצרים, שירותים או רעיונות שלך באופן ברור ומקצועי. אך לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לשכור צלם מקצועי או לרכוש תמונות ממאגרים יקרים. לכן, אנו מתחילים לחפש את מקורות התמונות החינמיים הטובים ביותר שהאינטרנט יכול להציע.

המדריך לבניית מיתוג עסקי מנצח בשנת 2023

בשנת 2023, בניית מיתוג עסקי מנצח דרשה התמקדות באמינות ובאינטראקטיביות. הכרה עמוקה של הקהל היעד והבנת צרכיו הייתה בסיס לכל אסטרטגיה. השקעה בסיפורי מותג מרתקים ואינטימיים הגבירה את הקשר עם הלקוח. בנוסף, הטכנולוגיה הייתה שותפה חשובה, כאשר כלים דיגיטליים חדשים עזרו להגביר את הנראות וההשפעה של המותג.

טרנדים בעיצוב אתרים: מה צפוי לנו בשנה הקרובה?

בשנה הקרובה, טרנדים בעיצוב אתרים מצביעים על התמקדות בפשטות ובמינימליזם, כאשר צבעים נטולי הסטורה וטיפוגרפיה בולטת מגיעים לחזית הבמה. האנימציות והתנועה באתר הופכות להיות דינאמיות יותר, ומספקות חוויה חיה לגולש. בנוסף, התמקדות בעיצוב רספונסיבי המתאים לכל המכשירים היא בלתי נמנעת, כאשר המובייל הופך למרכזי יותר.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

22:03

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!