חשיבות מהירות האתר שלכם

תוכן עניינים

הידעתם שחלק גדול מאלגוריתם החיפוש של גוגל מסתמך על מהירות הטעינה של האתר? וגם שכיותר מ-50% מהמבקרים עוזבים אם הם ממתינים לטעינת האתר יותר מ-3 שניות? תחשבו כמה לקוחות פוטנציאלים אתם יכולים לפספס רק בגלל זה.
חשיבות מהירות האתר שלכם

מהירות זה שם המשחק

כיום, לא מספיק שהאתר שלך פשוט נראה טוב או עובד בצורה מושלמת, גם מהירות היא גורם חשוב מאוד בכל הקשור לטעינת אתרים. אם האתר שלך לוקח יותר מדי זמן לטעון, אנשים פשוט יעזבו ויעברו לאתר אחר.

למה זה כזה חשוב?

מחקרים מראים שמהירות טעינת האתר היא אחד משלושת הגורמים המובילים המשפיעים על האם אדם יבצע רכישה או לא. השניים האחרים הם איכות התוכן והמחיר.
כיום, שכולנו קונים דרך האינטרנט, זה אלמנט כזה חשוב.

אתר איטי פוגע בקידום אתרים מכיוון שלוקח יותר זמן למנועי החיפוש לאנדקס את התוכן ולמצוא אותו בחיפושים. לגוגל יש כלי למהירות דף שבו אתה יכול להשתמש כדי למדוד כמה זמן לוקח לאתר שלך לטעון, כשהיעד הוא פחות מ-2 שניות.

חשיבות מהירות אתרי אינטרנט, אתרי וורדפרס
חשיבות מהירות אתרי אינטרנט, אתרי וורדפרס

אז מה אני יכול לעשות כדי לשפר מהירות באתר?

יש כמה דרכים שבהן תוכל לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלך על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים כגון אופטימיזציה של תמונות, שימוש בסקריפטים וגופנים קלים, שימוש בCDN וביצוע שיטות עבודה מומלצות לאתרים לנייד.

הפחתת גודל תמונות

תמונות הן חלק מהחשובים ביותר בכל אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא שהם מוסיפים אלמנט ויזואלי לאתר והופכים אותו לאטרקטיבי יותר עבור המשתמש. התמונות גם עוזרות להגדיל את שיעור הקליקים על מודעות, מה שבתורו מגדיל את ההכנסות לחברה.
התמונות בדרך כלל גדולות בגודלן וזה גורם להן להאט את אתרי אינטרנט בצורה ניכרת. זו הסיבה שחשוב שכל התמונות יהיו מותאמות לגודלן, כך שהן לא יפגעו בזמני טעינת הדפים, מה שיביא לפחות מבקרים והכנסות נמוכות יותר ממודעות.
חשוב מאוד שלתמונות באתר יהיו גדלי קבצים קטנים יותר כדי לשמור על זמני טעינה קצרים ולוודא שיש יותר מבקרים באתר. תמונות גם עוזרות להגדיל את שיעורי הקליקים על מודעות פייסבוק, מה שאומר הכנסה גבוהה יותר גם לחברות.

בשביל להפחית את גודל התמונות נשתמש בתוסף או באתר מפחית תמונות, נעבור תמונה תמונה ונוודא שהיא אכן הוקטנה, וכמו כן נעביר את התמונות לפורמט webp ונפעיל טעינה עצלה על התמונות.
כמו כן, יש תוספים שיעזרו לכם לשפר את מהירות האתר שלכם, כגון WP ROCKET, W3 Total Cache, הם מקטינים גדלי קבצים, מוחקים אלמנטים לא נחוצים באתר ובמאגרי המידע

שימוש בCDN

מה זה CDN?

ה- CDN היא רשת להעברת תוכן. זהו שרת המאחסן עותקים של קבצי האתר שלך ומגיש אותם למשתמשים מהמיקום הקרוב ביותר. מבחינה גיאוגרפית.

מעל 41% מעשר אלף האתרים המצליחים ביותר משתמשים בCDN
הCDNs נכללים לעתים קרובות ברשתות ארגוניות גדולות , אך רק כ-3.4% מאוכלוסיית האינטרנט משתמשת ב-CDN באתר האינטרנט שלהם בשלב זה – זוהי טעות לדעתנו.

איך CDN יכול לעזור לנו?

ה- CDN ישפר את זמן הטעינה של האתר שלך ויקטין את השהייה, מה שאומר שיותר אנשים יוכלו לגשת אליו מהר יותר ויהיה פחות סיכוי שהאתר שלך יירד כאשר הרבה אנשים ניגשים אליו בו זמנית.
בממוצע, CDN יכול להוריד את זמני טעינת האתר בכ – 50%

ה- CDN יכול גם לעזור לך לחסוך בעלויות רוחב הפס מכיוון שהוא מפיץ תעבורה על פני מספר שרתים. זה מאפשר לך להשתמש במודעות פייסבוק מבלי לדאוג להגדלת התקציב שלך או להעלות עלויות כלשהן.

הCDN יכול לשפר את אבטחת האתר שלכם, לרוב השרתים שלו חזקים ובטוחים מפני מתקפות וכך גם האתר שהוא מגיש בשבילכם.

שיטות עבודה מומלצות לאתרים במובייל

שיטות עבודה מומלצות לאתרים לנייד

אתרי אינטרנט למובייל הופכים להכרח עבור כל עסק שרוצה להישאר רלוונטי ולהגיע ללקוחות שלו. עם העלייה בשימוש במובייל, חשוב לשמור על האתר שלך מהיר ורספונסיבי.
קיימות מספר טכנולוגיות שיוכלו לעזור לך להנגיש את אתרך למובייל.
כדאי גם לוודא שיש לך גרסת אתר נייד של האתר שלך כדי שתוכל לספק את כל הלקוחות שלך. זה גם יעזור לך לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש כאשר מישהו מחפש מידע בטלפון שלו.

מה זה AMP

ה -AMP זה ראשי תיבות של "Accelerated Mobile Pages" וזו יוזמה מגובת גוגל שמטרתה להפוך את האינטרנט למהיר יותר על ידי ניצול העובדה שרוב תעבורת האינטרנט של היום מגיעה ממכשירים ניידים.
גוגל פיתחה AMP כמסגרת לבעלי אתרים לבניית דפי אינטרנט מהירים, קלים, מאובטחים ובעלי ביצועים גבוהים. דפי AMP נבנים באמצעות סט של סטנדרטים פתוחים, כולל HTML, JavaScript, CSS ופורמטים של תמונה.
המטרה היא להפוך את האינטרנט למהיר יותר עבור כולם על ידי מתן פתרון קוד פתוח לבעלי אתרים ליצירת חוויות תוכן טובות יותר במכשירים ניידים.

דפי AMP אינם מיועדים להחליף דפדפנים שולחניים או אפליקציות מקוריות; במקום זאת יש להשתמש בהם כחלופה כאשר משתמשים מבקרים באתרים מהטלפון שלהם.

איך להשתמש בAMP

באתרי וורדפרס תוכלו למצוא תוספים המאפשרים לכם להפוך את האתר שלכם לנגיש ל-AMP. אתה יכול להוריד ולהשתמש בהם
אם האתר שלך לא בנוי על וורדפרס, תוכל לבקר בלינק הזה ולקרוא כיצד להכניס מערכת AMP לאתר שלך
https://amp.dev/documentation/guides-and-tutorials/develop/interactivity/get-familiar/

סיכום – שיפור מהירות האתר שלכם

כאשר אדם גולש באינטרנט, הוא או היא יעריכו באופן לא מודע באיזו מהירות ויעילה האתר נטען. אם הערכה זו אינה חיובית, תהיה לה השפעה שלילית על החוויה שלהם ועלולה להוביל לנטישה. אתרים שנטענים לאט מדי ננטשים לעתים קרובות לפני שתוכן כלשהו נראה או נקרא. זה משפיע על ביצועי האתר מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן בהמתנה לטעינת התוכן במקום לצפות בו בפועל מה שמוביל אליו,

אנו מקווים שלמדת כיצד לשפר את מהירות האתר שלך ממאמר זה.

אולי תאהבו גם..

מה דעתכם על הלוגו החדש של אילון מאסק ל-xAI?

אילון מאסק, בעלים של Tesla, SpaceX, ו-Twitter, עשה כותרות לאחרונה עם השקת xAI, ארגון הבינה המלאכותית החדש שלו. אך האוהדים מתחלקים לגבי הלוגו החדש של החברה.

שיפור חווית המשתמש באתר

חווית המשתמש היא החוויה הכוללת את הרגשות, התחושות והרקע הקודם של המשתמש בעת השימוש באתר. המטרה העיקרית של שיפור חווית המשתמש היא להבטיח שהמשתמש יוכל לתקשר עם האתר בצורה נוחה, פשוטה ויעילה

WordPress Playground מאפשר לך ליצור ולהריץ וורדפרס מהדפדפן

אם אתה לא מעודכן בכל החדשות האחרונות של WordPress, ייתכן שאתה לא מכיר את WordPress Playground. כלי זה מאפשר לך להפעיל WordPress ישירות מהדפדפן שלך, מבטל את הצורך להקים שרת.

עיצוב לוגו חדשני מותאם לשנת 2023

אחד מהדרכים החשובות ביותר להצגת זהות המותג שלך לעולם הוא באמצעות לוגו מעוצב היטב. בסביבת העסקים המודרנית של היום, הלוגו שלך הוא התו המזהה הראשון שלך. הוא משקף את המשמעות, האידיאולוגיה, והערכים של המותג שלך. ב-2023, עיצוב הלוגואים התפתח והפך לאמנות יותר מאשר אי פעם, ומגמות חדשות וחדשניות נמשכות כדי לשפר ולקדם את האופן שבו מותגים מציגים את עצמם.

טרנדים בעיצוב אתרים: מה צפוי לנו בשנה הקרובה?

בשנה הקרובה, טרנדים בעיצוב אתרים מצביעים על התמקדות בפשטות ובמינימליזם, כאשר צבעים נטולי הסטורה וטיפוגרפיה בולטת מגיעים לחזית הבמה. האנימציות והתנועה באתר הופכות להיות דינאמיות יותר, ומספקות חוויה חיה לגולש. בנוסף, התמקדות בעיצוב רספונסיבי המתאים לכל המכשירים היא בלתי נמנעת, כאשר המובייל הופך למרכזי יותר.

כפתור ווצאפ צף באתר העסק שלכם

כפתור ווצאפ צף מאפשר יתרון שיווקי משמעותי לאתר שלכם. עם זאת, כדי למקסם את היתרון הנ"ל, יש לעשות שימוש נכון בכפתור ווצאפ צף ולדעת היכן למקם אותו ובאיזה אופן להציג אותו למבקרים באתרכם.

9+ אתרים למציאת תמונות חינמיות שבהן תשתמשו לשיווק שלכם

בעולם המקוון של היום, התמונה שלך היא כמעט הכל. היא מאפשרת לקוחות פוטנציאליים לראות מוצרים, שירותים או רעיונות שלך באופן ברור ומקצועי. אך לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לשכור צלם מקצועי או לרכוש תמונות ממאגרים יקרים. לכן, אנו מתחילים לחפש את מקורות התמונות החינמיים הטובים ביותר שהאינטרנט יכול להציע.

שיווק אורגני מול שיווק ממומן

שיווק אורגני ושיווק ממומן הם שתי כלים חשובים שאנחנו יכולים להשתמש בהם לקדם את אתרינו, אבל מה ההבדל ביניהם ואיזה אחד עדיף לכם? ההבדל בין השניים הוא ששיווק אורגני יכול להיות שימושי לצמיחה ולמוניטין של החברה בטווח הארוך, בעוד ששיווק בתשלום יכול להיות טוב למטרות עסקיות קצרות טווח.

5 כלים להקמת אתר חדש באופן עצמאי

בימינו, כל עסק או חברה נדרשים להחזיק בנוכחות דיגיטלית בצורת אתר אינטרנט. למרות שההקמה של אתר אינטרנט יכולה להיראות מסובכת במבט ראשון, ישנן כלים רבים שמקלים על התהליך ומאפשרים לך להקים אתר באופן עצמאי. נסקור את חמשת הכלים המובילים להקמת אתר חדש באופן עצמאי.

כיצד לבנות מותג מצליח בעולם העסקים

מותג הוא הזיהוי היחודי של מוצר, שירות או ארגון. זהו הדבר שמצליח להביא לצרכנים את התחושה והרגש שהם רוצים לחוות כאשר הם משתמשים במוצר או משתמשים בשירות של המותג. מותג מצליח מצליח ליצור קשר רגשי עם הצרכנים ולהפוך לחלק בלתי נפרד מחייהם היומיומיים. בניית מותג מצליח מחייבת חשיבה אסטרטגית, יכולת ליצור תכניות שיווק מקוריות ויצירתיות, ויכולת להבין ולעמוד בקריטריונים של הצרכנים.

הסלוגן החדש של נייק

נייק לאחרונה שחררה פרסומת לכוכב הטניס החדש שלה, קרלוס אלקארז, אך קהל המעצבים יותר מעוניין בתערובת המיוחדת של הטיפוגרפיה בקמפיין.

איך בינה מלאכותית משפיעה על תכנון אתר חדש?

בשנים האחרונות, התפתחו טכנולוגיות חדשניות רבות שהשפיעו על כל תחום של החיים שלנו, ואחת מהן היא בינה מלאכותית (AI). הבינה המלאכותית, שהיא חזון של מדעי המחשב שמתמקד ביצירת מערכות או מכונות שיכולות לבצע משימות שדורשות בינה אנושית, משחקת תפקיד מכריע בצורת האינטרנט של היום.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

02:01

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!