תוסף האבטחה של וורדפרס נתפס מחזיק סיסמאות בטקסט פשוט

תוכן עניינים

בהתאם למספר דיווחים, תוסף האבטחה של All-In-One Security (AIOS) ל-WordPress נתפס מחזיק סיסמאות בטקסט פשוט מנסיונות התחברות של משתמשים. התוסף, שמותקן כיום ביותר ממיליון אתרים של WordPress, נוצר במקור כדי למנוע התקפות סייבר. כמובן, AIOS כעת נמצאת תחת ביקורת כבדה מה שרבים מהמשתמשים קוראים להפרה בלתי מתקבלת על הדעת של הפרטיות, במיוחד עבור תוסף שמתפאר באבטחה.

המשתמשים זיהו את הבעיה של AIOS לפני כמעט שבועיים. רבים התחילו להתלונן על הבעיה בפורומים של התוסף. בקצרה, הבעיה אפשרה לכל משתמש עם הרשאות מנהל לגשת לאישורי ההתחברות של כל המשתמשים המנהלים האחרים. כמובן, זה הוביל לזעם בקהל המשתמשים של AIOS.

AIOS טוענת שבעיה של רישום הסיסמאות הייתה תוצאה של באג. כתגובה, צוות הפיתוח שחרר עדכון, גרסה 5.2.0, כדי לטפל בבעיה ולהסיר את כל הסיסמאות שנרשמו ממאגר הנתונים שלהם. אף שנראה ששינוי זה תיקן את הבעיה המרכזית, AIOS עדיין לא בטוחה. רבים מהמשתמשים מדווחים שגרסה 5.2.0 גורמת לאתרים שלהם להתקלקל. בנוסף, סטטיסטיקות של WordPress מראות לנו שמאות אלפי משתמשים עדיין משתמשים בגרסה הישנה והחשופה של התוסף. ברור של-AIOS עדיין יש דרך ארוכה לעבור כדי לתקן לחלוטין את הטעות שלהם.

השאלה הגדולה ביותר שמעלה את ראשה במצב זה היא למה AIOS עדיין לא קדמה והמליצה לכל המשתמשים לשנות את הסיסמאות שלהם, במיוחד אם הם משתמשים באותה הסיסמה למספר אתרים. כל פעם, זו תקופה מדאיגה עבור AIOS. האם המוניטין שלהם יתאושש מאירוע זה נשאר להיראות.

אולי תאהבו גם..

העתיד של המיתוג: מה צפוי לנו?

המיתוג הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בשוק הסחר המודרני. בעשור האחרון, השינויים המרכזיים בתחום הדיגיטל הפכו את המיתוג למרכיב חיוני בהצלחה של כל עסק. עם זאת, בעוד הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח בקצב מהיר, מה יכול להיות העתיד של המיתוג?

10 כלי העיצוב גרפי המתקדמים ביותר ב2023

עיצוב גרפי הוא חלק בלתי נפרד מהקונטנט שאנחנו צורכים ברשת ומחוצה לה. מאפליקציות, דפי פייסבוק, פרסומות דיגיטליות, ועד לאתרים – הכול נעשה מצויר ומעוצב. בעשור האחרון, היו יתרונות משמעותיים בתחום העיצוב הגרפי, ובמאמר זה אנחנו נבחן את 10 הכלים המתקדמים ביותר לעיצוב גרפי שנפוצים בשנת 2023.

SEO ב2023: השינויים, החידושים והטרנדים

בשנת 2023, ה-SEO עבר שינויים משמעותיים: גוגל הגבירה את הדגש על חווית המשתמש, כולל זמני טעינה מהירים ואינטראקטיביות. החידושים כללו שילוב מתקדם של AI לניתוח והבנה של תוכן האתרים. הטרנדים הצביעו על התמקדות בקידום מקומי ובהתאמה אישית לגולש, תוך שימוש בנתונים אנליטיים מתקדמים.

האם אתרים פשוטים טובים יותר לעסקים?

עיצוב האתר שלך הוא הדרך הראשונה שבה הלקוחות נפגשים עם המותג שלך. זו ההזדמנות הראשונה שלך לעשות רושם טוב. אבל עם המגוון האינסופי של אפשרויות עיצוב, האם אתרים פשוטים הם באמת הכי טובים לעסקים?

9+ אתרים למציאת תמונות חינמיות שבהן תשתמשו לשיווק שלכם

בעולם המקוון של היום, התמונה שלך היא כמעט הכל. היא מאפשרת לקוחות פוטנציאליים לראות מוצרים, שירותים או רעיונות שלך באופן ברור ומקצועי. אך לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לשכור צלם מקצועי או לרכוש תמונות ממאגרים יקרים. לכן, אנו מתחילים לחפש את מקורות התמונות החינמיים הטובים ביותר שהאינטרנט יכול להציע.

עיצוב רספונסיבי: טכניקות וכלים לעיצוב שמתאים לכל מסך ומכשיר

עיצוב רספונסיבי הוא חיוני בעידן שבו הגישה לאינטרנט מתבצעת ממגוון מכשירים. כדי להבטיח שהאתר יראה טוב ויפעל באופן תקין בכל מסך, יש להשתמש בגרידים גמישים, תמונות שמתומטתות אוטומטית ובקוד CSS מתקדם. כלים כמו "Bootstrap" או "Flexbox" מספקים פתרונות מוכנים לעיצוב המתאים את עצמו לגודל המסך.

איך להתאים את העסק שלך לעולם הדיגיטלי של 2023?

בשנת 2023, התאמת העסק לעולם הדיגיטלי דרשה הבנה של הטכנולוגיות המתקדמות: יש להשקיע באתר מותאם לכל המכשירים ובמהירות טעינה גבוהה. התמקדות בחווית המשתמש הפכה לחיונית, והשילוב של AI ונתונים אנליטיים להצעת פתרונות מותאמים אישית. בנוסף, חשוב להיות נוכח ברשתות החברתיות ולהגיב בזמן אמת לצרכים של הלקוחות.

מערכת וורדפרס – כל מה שרציתם לדעת

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור אתר אינטרנט, היא קלה לשימוש ויש לה תכונות רבות שהופכות אותה לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים שאינם מיומנים בפיתוח אתר פשוט או אפילו מורכב.

קידום העסק ב2023: הטכניקות החדשות שאתה צריך לדעת

בשנת 2023, הטכניקות לקידום העסק התחדשו: התמקדות בחווית המשתמש הפכה למרכזית, עם דגש על זמני טעינה מהירים ואינטרקציה חלקה. השילוב בין תוכן איכותי לבין טכנולוגיות AI להתאמה אישית הגביר את ההתמדדות עם התחרות. בנוסף, קידום באמצעות פלטפורמות חברתיות חדשות ומגמות וידאו הפכו לבלתי נמנעים.

מיתוג מקצועי לעסק קטן / בינוני

סיפור המותג שלך הוא החלק האישי של המיתוג. ניסוח של סיפור מעניין ומרתק יכול לשדרג את המיתוג שלך ולהפוך אותו ליותר חזק.

WordPress Playground מאפשר לך ליצור ולהריץ וורדפרס מהדפדפן

אם אתה לא מעודכן בכל החדשות האחרונות של WordPress, ייתכן שאתה לא מכיר את WordPress Playground. כלי זה מאפשר לך להפעיל WordPress ישירות מהדפדפן שלך, מבטל את הצורך להקים שרת.

לקדם את העסק שלך באינסטגרם

העוקבים בחשבון האינסטגרם של העסק הם האנשים שמתעניינים במוצרים ובשירותים של העסק, עסקים יכולים להגדיל את העוקבים שלהם על ידי פרסום תוכן איכותי על בסיס קבוע, שימשוך עוקבים חדשים.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

09:56

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!