תוסף האבטחה של וורדפרס נתפס מחזיק סיסמאות בטקסט פשוט

תוכן עניינים

בהתאם למספר דיווחים, תוסף האבטחה של All-In-One Security (AIOS) ל-WordPress נתפס מחזיק סיסמאות בטקסט פשוט מנסיונות התחברות של משתמשים. התוסף, שמותקן כיום ביותר ממיליון אתרים של WordPress, נוצר במקור כדי למנוע התקפות סייבר. כמובן, AIOS כעת נמצאת תחת ביקורת כבדה מה שרבים מהמשתמשים קוראים להפרה בלתי מתקבלת על הדעת של הפרטיות, במיוחד עבור תוסף שמתפאר באבטחה.

המשתמשים זיהו את הבעיה של AIOS לפני כמעט שבועיים. רבים התחילו להתלונן על הבעיה בפורומים של התוסף. בקצרה, הבעיה אפשרה לכל משתמש עם הרשאות מנהל לגשת לאישורי ההתחברות של כל המשתמשים המנהלים האחרים. כמובן, זה הוביל לזעם בקהל המשתמשים של AIOS.

AIOS טוענת שבעיה של רישום הסיסמאות הייתה תוצאה של באג. כתגובה, צוות הפיתוח שחרר עדכון, גרסה 5.2.0, כדי לטפל בבעיה ולהסיר את כל הסיסמאות שנרשמו ממאגר הנתונים שלהם. אף שנראה ששינוי זה תיקן את הבעיה המרכזית, AIOS עדיין לא בטוחה. רבים מהמשתמשים מדווחים שגרסה 5.2.0 גורמת לאתרים שלהם להתקלקל. בנוסף, סטטיסטיקות של WordPress מראות לנו שמאות אלפי משתמשים עדיין משתמשים בגרסה הישנה והחשופה של התוסף. ברור של-AIOS עדיין יש דרך ארוכה לעבור כדי לתקן לחלוטין את הטעות שלהם.

השאלה הגדולה ביותר שמעלה את ראשה במצב זה היא למה AIOS עדיין לא קדמה והמליצה לכל המשתמשים לשנות את הסיסמאות שלהם, במיוחד אם הם משתמשים באותה הסיסמה למספר אתרים. כל פעם, זו תקופה מדאיגה עבור AIOS. האם המוניטין שלהם יתאושש מאירוע זה נשאר להיראות.

אולי תאהבו גם..

שיפור חווית המשתמש באתר

חווית המשתמש היא החוויה הכוללת את הרגשות, התחושות והרקע הקודם של המשתמש בעת השימוש באתר. המטרה העיקרית של שיפור חווית המשתמש היא להבטיח שהמשתמש יוכל לתקשר עם האתר בצורה נוחה, פשוטה ויעילה

שיווק אורגני מול שיווק ממומן

שיווק אורגני ושיווק ממומן הם שתי כלים חשובים שאנחנו יכולים להשתמש בהם לקדם את אתרינו, אבל מה ההבדל ביניהם ואיזה אחד עדיף לכם? ההבדל בין השניים הוא ששיווק אורגני יכול להיות שימושי לצמיחה ולמוניטין של החברה בטווח הארוך, בעוד ששיווק בתשלום יכול להיות טוב למטרות עסקיות קצרות טווח.

טיפים לפיתוח אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב

לפיתוח אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב, חשוב להתחיל בתכנון מדויק של המבנה והתוכן. השקע בעיצוב גרפי איכותי שישדר אמינות ומקצועיות. ודא שהאתר מותאם לכל המכשירים ומהיר בטעינה. בנוסף, השקע ב-SEO כדי לשפר את הנראות במנועי החיפוש.

הסלוגן החדש של נייק

נייק לאחרונה שחררה פרסומת לכוכב הטניס החדש שלה, קרלוס אלקארז, אך קהל המעצבים יותר מעוניין בתערובת המיוחדת של הטיפוגרפיה בקמפיין.

אפליקציית ChatGPT מגיעה לאנדרואיד

מאז הושקה באופן רשמי למשתמשי אייפון, אפליקציית ChatGPT של OpenAI הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של מיליוני אנשים. ועכשיו, אחרי תקופה של חיכה, האפליקציה המהפכנית הזו מגיעה גם למשתמשי אנדרואיד. השאלה שמעלה את ראשה היא – מה מצפה לנו?

כיצד לבנות מותג מצליח בעולם העסקים

מותג הוא הזיהוי היחודי של מוצר, שירות או ארגון. זהו הדבר שמצליח להביא לצרכנים את התחושה והרגש שהם רוצים לחוות כאשר הם משתמשים במוצר או משתמשים בשירות של המותג. מותג מצליח מצליח ליצור קשר רגשי עם הצרכנים ולהפוך לחלק בלתי נפרד מחייהם היומיומיים. בניית מותג מצליח מחייבת חשיבה אסטרטגית, יכולת ליצור תכניות שיווק מקוריות ויצירתיות, ויכולת להבין ולעמוד בקריטריונים של הצרכנים.

כפתור ווצאפ צף באתר העסק שלכם

כפתור ווצאפ צף מאפשר יתרון שיווקי משמעותי לאתר שלכם. עם זאת, כדי למקסם את היתרון הנ"ל, יש לעשות שימוש נכון בכפתור ווצאפ צף ולדעת היכן למקם אותו ובאיזה אופן להציג אותו למבקרים באתרכם.

טרנדים בעיצוב אתרים: מה צפוי לנו בשנה הקרובה?

בשנה הקרובה, טרנדים בעיצוב אתרים מצביעים על התמקדות בפשטות ובמינימליזם, כאשר צבעים נטולי הסטורה וטיפוגרפיה בולטת מגיעים לחזית הבמה. האנימציות והתנועה באתר הופכות להיות דינאמיות יותר, ומספקות חוויה חיה לגולש. בנוסף, התמקדות בעיצוב רספונסיבי המתאים לכל המכשירים היא בלתי נמנעת, כאשר המובייל הופך למרכזי יותר.

כיצד להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן אורגני?

להגעה לעמוד הראשון בגוגל אורגנית, חשוב לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) באופן מקצועי: התמקד במילות מפתח רלוונטיות, צור תוכן איכותי ועדכני אותו באופן תדיר. קישורים חיצוניים מאתרים אמינים יכולים לשפר את האמינות, וחשוב לשפר את זמן טעינת האתר ולהתאימו לכל המכשירים.

חשיבות מהירות האתר שלכם

הידעתם שחלק גדול מאלגוריתם החיפוש של גוגל מסתמך על מהירות הטעינה של האתר? וגם שכיותר מ-50% מהמבקרים עוזבים אם הם ממתינים לטעינת האתר יותר מ-3 שניות? תחשבו כמה לקוחות פוטנציאלים אתם יכולים לפספס רק בגלל זה.

קידום העסק ב2023: הטכניקות החדשות שאתה צריך לדעת

בשנת 2023, הטכניקות לקידום העסק התחדשו: התמקדות בחווית המשתמש הפכה למרכזית, עם דגש על זמני טעינה מהירים ואינטרקציה חלקה. השילוב בין תוכן איכותי לבין טכנולוגיות AI להתאמה אישית הגביר את ההתמדדות עם התחרות. בנוסף, קידום באמצעות פלטפורמות חברתיות חדשות ומגמות וידאו הפכו לבלתי נמנעים.

Google מתכננת להפעיל API חדש במטרה להפסיק את השימוש בCookies

בינואר 2020, Google הכריזה על תוכנית אמיצה להפסיק את שימוש בעוגיות של גורמים שלישיים בדפדפן Chrome. כעת, לאחר שלוש שנים (ובין לבין עיכובים רבים), השלב הראשון של אסטרטגיית Google להפסקת שימוש בעוגיות כמעט הושלם.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

03:07

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!