סלוגן נייק החדש: מה קרה?
סלוגן "Just Do it" של נייק הוא אחד מהסלוגנים המוכרים ביותר בעולם. אפילו אלה שמעולם לא קנו פריט של נייק יכולים לזהות מיד את הסלוגן האיקוני של המותג הספורטיבי. הוא פשוט, בלתי נשכח ואינסופי – השלישייה המושלמת של כל הטיפוגרפיה הגדולה. רוב האנשים יתווכחו שאין צורך לשנותו, ולכן רבים מהמעצבים מבולבלים למה נייק שינתה את הטיפוגרפיה של הסלוגן בקמפיין האחרון שלה.
מעצבים מבולבלים קפצו לרשתות החברתיות כדי לשאול למה הקמפיין החדש של נייק מציג שני אותיות בסגנון גותי מיוחד בתחילת "era" ו"do". רבים חשפו שהם למעשה לא האמינו שזה קמפיין של נייק בהתחלה, והניחו שזה הצעה של אוהד.
נייק בדרך כלל מאפשרת למילים של הסלוגן שלה לעשות את הדיבור. הגופן בדרך כלל מינימליסטי ללא שינויים נוספים. עכשיו נראה שנייק רוצה לערבב את הדברים. למה, אתה שואל? אנחנו לא יודעים. ה-"E" המיושן משום מקום מסמן את ההשקפות של המילה "era", אך זה עדיין לא מסביר את הגופן הגותי ב-"do".
הפתרון היחיד ההגיוני להחלטה המיוחדת של נייק הוא שהם מקפיצים על המגמה של Gen-Z של שילוב סגנונות טיפוגרפיים. זה משמעותי, מאחר ונייק מנסה להיות בחזית התרבות הנוער. עם זאת, בהתחשב בהצלחה של המיתוג המינימליסטי של נייק בשלושת העשורים האחרונים, שינוי הכיוון החדש הזה מרגיש מחוץ למקום. אם זה לא שבור, אל תתקן את זה.