לוגו התיירות של דובאי: שיעור בעיצוב אוניברסלי

תוכן עניינים

לוגואים של תיירות מתמקדים בקשר אוניברסלי. כדי להצליח, הם חייבים להיות מרשימים, בלתי נשכחים ומעל הכל, כוללניים של אנשים מאזורים שונים. כמה מדינות פשוט יוצרות לוגואים נפרדים לחלקים שונים של העולם. אחרים בוחרים להסיר את הטיפוגרפיה לחלוטין, ובמקום זאת מעדיפים אייקון או גרפיקה פשוטה. למרבה הצער, גישה זו לעיתים קרובות מובילה ללוגו שאינו מזוהה שאי אפשר לקשר למדינה או לעיר מסוימת ללא ידע מוקדם – אסטרטגיה גרועה עבור מדינה שמנסה להגביר את התיירות.

פתרון יצירתי מדובאי

בתגובה לאתגר זה, דובאי מציעה פתרון מקורי במיוחד. לוגו התיירות המבריק שלהם (כפי שמוצג למעלה) מתאר את שם העיר באלפבית הרומי ובכתב הערבי. המונח שהמערביים הכי מכירים, דובאי, מצויר בכחול. הגרסה הערבית של שם העיר מצוירת בורוד. שני החלקים משתלבים בצורה חלקה, מה שמוביל ללוגו משמעותי שמדבר לקוראים באירופה, במזרח התיכון, באמריקה ומעבר לכך.

לוגו התיירות של דובאי הגיע לראש דף r/​DesignPorn של Reddit לאחרונה, ורובם מסכימים שהלוגו הוא הצלחה גדולה. החסימת הצבע החכמה להפרדה בין האלפבית הרומי וכתב הערבי מבוצעת בצורה מומחית, ורבים משבחים את הלוגו על הכוללנות שלו. תעשיית התיירות של דובאי היא כוח מניע מרכזי מאחורי העושר של איחוד האמירויות הערביות, ורבים מאמינים שלוגו החכם הזה לא יעשה כלום אלא למשוך מבקרים חדשים למדינה.

באופן טבעי, לא כולם באינטרנט משוכנעים שהלוגו הוא כל כך מעולה. כמו הלוגו השנוי במחלוקת של מאסק, xAI, חלק מהמשתמשים מאמינים שהשכבה של שני הכתבים הופכת את שניהם לקשים לקריאה. אחרים חושבים שפלטת הצבעים הופכת את הלוגו להיראות כמו חיקוי של Baskin & Robbins. אה, ובכן, אתה לא יכול להרצות את כולם.

אולי תאהבו גם..

עיצוב לוגו חדשני מותאם לשנת 2023

אחד מהדרכים החשובות ביותר להצגת זהות המותג שלך לעולם הוא באמצעות לוגו מעוצב היטב. בסביבת העסקים המודרנית של היום, הלוגו שלך הוא התו המזהה הראשון שלך. הוא משקף את המשמעות, האידיאולוגיה, והערכים של המותג שלך. ב-2023, עיצוב הלוגואים התפתח והפך לאמנות יותר מאשר אי פעם, ומגמות חדשות וחדשניות נמשכות כדי לשפר ולקדם את האופן שבו מותגים מציגים את עצמם.

טיפים לבניית אתר נוח ודינמי

בחירת עיצוב מתאים היא חלק חשוב בבניית אתר נוח ומשתנה. העיצוב של האתר משפיע על חוויית המשתמש ועל יכולת האתר להתאים עצמו לצרכים המשתנים של המשתמשים. כאשר בוחרים עיצוב, יש לשקול את הצורך ליצור אתר נוח וקל לניווט, עם ממשק מודרני וידידותי למשתמש

החשיבות של מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא היבט חיוני של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה כולל זיהוי וניתוח של המונחים והביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מוצרים, שירותים או מידע הקשור לעסק שלך. על ידי הבנת מילות המפתח משתמש קהל היעד שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מונחים אלה.

Reddit משנה את האייקון בIOS לאיור בפיקסלים באיכות נמוכה

אם אתם משתמשים באפליקציה של Reddit במכשירי iOS, כנראה ששמתם לב לשינוי משמעותי בסמל האפליקציה. Reddit החליטה לשנות את הסמל שלה לאיור פיקסלים באיכות נמוכה, והיא מאלצת את המשתמשים לשלם אם הם רוצים את הסמל הישן חזרה.

קידום אורגני בגוגל: השיטות המובילות לשנת 2023

בשנת 2023, השיטות המובילות לקידום אורגני בגוגל התמקדו בתוכן איכותי ומקורי המספק ערך לגולש. השקעה במחקר מילות מפתח ובכתיבה ממוקדת הפכה לחיונית. קישורים חיצוניים מאתרים אמינים ואופטימיזציה טכנית של האתר היו בפוקוס, והתמקדות בחווית המשתמש הפכה למרכזית יותר מאי פעם.

גוגל מאשימה: עובד אפל מצא פירצה בכרום אך לא דיווח עליה

בעידן הדיגיטלי של המאה ה-21, אנו נתקלים בתדירות גבוהה בסיפורים של חשיפות נתונים, פרצות אבטחה, והתקפות סייבר. אך מה קורה כאשר הפרצה מגיעה ממקום שאינו צפוי? מה קורה כאשר המגלה של הפרצה הוא עובד בחברת התחרות? זהו המקרה שאנו נדון בו היום, כאשר עובד באפל מצא פירצה בכרום, הדפדפן של גוגל, אך לא דיווח עליה.

נוודות דיגיטלית בשנת 2023, עוד אפשרי?

נוודות דיגיטלית הוא מונח שהתפתח בעשור האחרון ומתאר את מערכת החיים של אנשים שמזיזים את משרדם לאינטרנט, ומנצלים את האפשרות לעבוד מכל מקום בעולם. אם כי הרעיון אינו חדש, תהליכים עולמיים שקרו בשנים האחרונות כמו המשבר הכלכלי של 2008, התפשטות האינטרנט והפיתוח המרשים של טכנולוגיות המחשוב העניקו לו תנופה חדשה ועניינים נוספים. נוודות דיגיטלית בשנת 2023: האם זה עוד אפשרי?

טכנולוגיית AR וVR: עתיד הממשקים וחווית המשתמש

עשור שעבר הציג לנו טכנולוגיות מרהיבות כמו המציאות המדומה (VR) והמציאות הרחבה (AR). יותר מכך, הן עברו מהיתה חדשנות טכנולוגית נועזת לטכנולוגיה שהתחילה להשפיע משמעותית על חוויית המשתמש במגוון פלטפורמות דיגיטליות.

לוגו התיירות של דובאי: שיעור בעיצוב אוניברסלי

לוגואים של תיירות מתמקדים בקשר אוניברסלי. כדי להצליח, הם חייבים להיות מרשימים, בלתי נשכחים ומעל הכל, כוללניים של אנשים מאזורים שונים. כמה מדינות פשוט יוצרות לוגואים נפרדים לחלקים שונים של העולם. אחרים בוחרים להסיר את הטיפוגרפיה לחלוטין, ובמקום זאת מעדיפים אייקון או גרפיקה פשוטה. למרבה הצער, גישה זו לעיתים קרובות מובילה ללוגו שאינו מזוהה שאי אפשר לקשר למדינה או לעיר מסוימת ללא ידע מוקדם – אסטרטגיה גרועה עבור מדינה שמנסה להגביר את התיירות.

כלי ה-AI החדש של Wix: יצירת אתרים בקלות מפרומפט

אם אתם חובבי טכנולוגיה ואינטרנט, כנראה ששמעתם על Wix – החברה הישראלית המובילה בתחום יצירת אתרים. עכשיו, Wix מציגה פיתוח חדש ומרתק: כלי AI שמאפשר ליצור אתרים באמצעות פרומפטים מילוליים. כך, במקום לבנות את האתר מאפס, אתם פשוט מתארים את האתר שאתם רוצים, והכלי מייצר אותו בשבילכם.

המדריך לבניית מיתוג עסקי מנצח בשנת 2023

בשנת 2023, בניית מיתוג עסקי מנצח דרשה התמקדות באמינות ובאינטראקטיביות. הכרה עמוקה של הקהל היעד והבנת צרכיו הייתה בסיס לכל אסטרטגיה. השקעה בסיפורי מותג מרתקים ואינטימיים הגבירה את הקשר עם הלקוח. בנוסף, הטכנולוגיה הייתה שותפה חשובה, כאשר כלים דיגיטליים חדשים עזרו להגביר את הנראות וההשפעה של המותג.

חשיבות מהירות האתר שלכם

הידעתם שחלק גדול מאלגוריתם החיפוש של גוגל מסתמך על מהירות הטעינה של האתר? וגם שכיותר מ-50% מהמבקרים עוזבים אם הם ממתינים לטעינת האתר יותר מ-3 שניות? תחשבו כמה לקוחות פוטנציאלים אתם יכולים לפספס רק בגלל זה.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

22:03

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!