כמה זה יכול לעזור לנו
מערכת דיוור היא תוכנה המסייעת לחברות לשלוח ניוזלטרים וסוגים אחרים של הודעות דואר אלקטרוני.
זה יכול לעזור לנו עם הדברים הבאים:
- יכול לעזור לנו לתכנן את התוכן שלנו ולתזמן אותו בהתאם
- יכול לעזור לנו ליצור, לערוך ולנהל את רשימת אנשי הקשר שלנו
- יכול לעזור לנו ביצירת ניוזלטרים, מיילים או קמפיינים שיווקיים
- יכול לעזור לנו ליצור חיבור וקשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולמשוך עוד לקוחות
- יכול לעזור לנו להגיע לקונים חדשים, ולהחזיר קונים חדשים
הסוג הנפוץ ביותר של מערכת דיוור למייל נקרא משיב אוטומטי. מגיב אוטומטי שולח מיילים אוטומטית בהתבסס על תנאים מסוימים, כגון כאשר מישהו נרשם לניוזלטר שלך או כאשר מישהו מבטל את המנוי לניוזלטר שלך.
איך אימייל פרסום טוב צריך להראות
אימייל פרסומי טוב צריך להיות תמציתי ולעניין. זה צריך להיות קל לקריאה והבנה. צריכה להיות לו גם קריאה ברורה לפעולה, כדי שהקוראים ידעו מה הם אמורים לעשות הלאה, הוא צריך להיות מעוצב טוב ומושך לעין, ועם הצעה שהלקוח לא יוכל לסרב לה (הנחה או קופון) – אתה יכול להשתמש בקריאה לפעולה כמו 'לחץ כאן כדי לבדוק את המבצעים שלנו!' אימייל טוב לא צריך להיות ארוך מדי, אבל הוא גם לא צריך להיות קצר מדי.
אתה רוצה שהקוראים שלך יקראו את הדוא"ל מתחילתו ועד סופו, אבל אתה גם לא רוצה שהם ירגישו שהם מפספסים משהו בכך שהם לא גוללים בדוא"ל כולו.
אוטומציות במערכת דיוור
אוטומציות משמשות במערכות דיוור כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן הנכון, על בסיס קבוע.
אוטומציות יכולות לשמש למטרות רבות. לדוגמה, ניתן להגדיר אותם כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן שאין הרבה מנויים באינטרנט. ניתן גם להגדיר אותם כך שישלחו ניוזלטרים ברצף – אחד אחרי השני, או באיחור מסוים ביניהם, לשלוח הודעה כשהמשתמש נרשם לניוזלטר, או שבא לקנות משהו מהאתר אך יצא בזמן התשלום לפני ששילם, זה יוכל לעזור לנו “להציל” עגלות ובכך להעלות את מחזור המכירות.
איך למשוך רשומים לניוזלטר
ניוזלטר הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך. זו גם דרך מצוינת לקדם את המוצרים או השירותים שלך.
ישנן דרכים רבות למשוך מנויים לניוזלטר שלך. אתה יכול להשתמש בחלונות קופצים (פופאפים) , במדיה חברתית, או אפילו בטופס הרשמה באתר שלך. דרך מאוד נפוצה היא לעשות חלון קופץ עם הצעה שאי אפשר לסרב לה, הרשם לניוזלטר, קבל 10% הנחה.
אפשר להבין שמשיווק בכזו דרך נוכל למשוך המון רשומים, ולפרסם להם.
כמה זה עולה?
מערכות דיוור הן שילוב של טכנולוגיות רבות ושונות. הם משמשים לשליחת חומרים שיווקיים ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. מערכות אלו זולות יחסית וניתן להשתמש בהן במלוא התנופה כדי להגיע ללקוחות.
עלות מערכת דיוור תלויה במורכבות ובגודל הפרויקט.
באופן יחסי מערכת הדיוור היא מאוד זולה, ובממוצע החזר ההשקעה עליה הוא כ33$ על כל דולר שהוצאנו.
מערכות מומלצות
אם תרצו לשלוח מיילים בלבד הנה כמה המלצות למערכות:
אם אתם משתמשי וורדפרס, נוכל להמליץ לכם על שימוש בMailPoet, המערכת עובדת רק לוורדפרס והיא חינמית אם יש לכם מתחת לאלף רשומים.
אם אתם מחפשים מערכת זולה אך טובה נוכל להמליץ על MailerLite, המערכת עובדת לרוב פלטפורמות ניהול האתרים, ומביאה ערך מצוין ביחס למחיר, יש לה גם אופציה חינמית אם אתם רק רוצים לראות איך היא עובדת.
אם אתם מחפשים מערכת שתוכל לשלוח גם SMS, נוכל להמליץ על SendInBlue, יש בה אופציות לשליחת מיילים וSMS במחיר טוב.
אם תרצו מערכת ישראלית נוכל להמליץ על רב-מסר, המערכת, שכנראה כבר שמעתם את שמה בעבר, מלאה באופציות טובות לשליחת מיילים המכוונות לקהל הישראלי.
סיכום
מערכת דיוור היא דרך אוטומטית לשלוח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים. במערכות אלו, המשתמש יכול ליצור אימייל ולאחר מכן לתזמן את התאריך והשעה שהם רוצים לשלוח. תוכנה זו נועדה כך שמשתמשים יוכלו להפוך את מסעות הפרסום שלהם לשיווק בדואר אלקטרוני, מה שחוסך להם זמן ואנרגיה.
מערכת דיוור היא שירות דוא"ל חד כיווני השולח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים, הנשלחים בדוא"ל וניתן לקרוא אותם באינטרנט או במכשירים ניידים, זו דרך מאוד זולה וטובה למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות חוזרים.