מערכת דיוור באתר, איך זה יכול לעזור לנו?

תוכן עניינים

מערכת דיוור במייל היא תוכנה המשמשת לשליחת מיילים לקבוצת אנשים. ישנן סיבות רבות לשימוש במערכת דיוור בדואר אלקטרוני. הסיבה העיקרית לשימוש במערכת דיוור באימייל היא כי זה זול יותר משליחת מכתבים פיזיים, והיא יכולה בקלות לשפר את המכירות שלנו. זה יכול לשמש גם כדי לתקשר עם הלקוח וזה מאפשר לחברה לקבל מושג טוב יותר מה הלקוח רוצה.

כמה זה יכול לעזור לנו

מערכת דיוור היא תוכנה המסייעת לחברות לשלוח ניוזלטרים וסוגים אחרים של הודעות דואר אלקטרוני.
זה יכול לעזור לנו עם הדברים הבאים:

  • יכול לעזור לנו לתכנן את התוכן שלנו ולתזמן אותו בהתאם
  • יכול לעזור לנו ליצור, לערוך ולנהל את רשימת אנשי הקשר שלנו
  • יכול לעזור לנו ביצירת ניוזלטרים, מיילים או קמפיינים שיווקיים
  • יכול לעזור לנו ליצור חיבור וקשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולמשוך עוד לקוחות
  • יכול לעזור לנו להגיע לקונים חדשים, ולהחזיר קונים חדשים

הסוג הנפוץ ביותר של מערכת דיוור למייל נקרא משיב אוטומטי. מגיב אוטומטי שולח מיילים אוטומטית בהתבסס על תנאים מסוימים, כגון כאשר מישהו נרשם לניוזלטר שלך או כאשר מישהו מבטל את המנוי לניוזלטר שלך.

איך אימייל פרסום טוב צריך להראות

אימייל פרסומי טוב צריך להיות תמציתי ולעניין. זה צריך להיות קל לקריאה והבנה. צריכה להיות לו גם קריאה ברורה לפעולה, כדי שהקוראים ידעו מה הם אמורים לעשות הלאה, הוא צריך להיות מעוצב טוב ומושך לעין, ועם הצעה שהלקוח לא יוכל לסרב לה (הנחה או קופון) – אתה יכול להשתמש בקריאה לפעולה כמו 'לחץ כאן כדי לבדוק את המבצעים שלנו!' אימייל טוב לא צריך להיות ארוך מדי, אבל הוא גם לא צריך להיות קצר מדי.

אתה רוצה שהקוראים שלך יקראו את הדוא"ל מתחילתו ועד סופו, אבל אתה גם לא רוצה שהם ירגישו שהם מפספסים משהו בכך שהם לא גוללים בדוא"ל כולו.

אוטומציות במערכת דיוור

אוטומציות משמשות במערכות דיוור כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן הנכון, על בסיס קבוע.

אוטומציות יכולות לשמש למטרות רבות. לדוגמה, ניתן להגדיר אותם כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן שאין הרבה מנויים באינטרנט. ניתן גם להגדיר אותם כך שישלחו ניוזלטרים ברצף – אחד אחרי השני, או באיחור מסוים ביניהם, לשלוח הודעה כשהמשתמש נרשם לניוזלטר, או שבא לקנות משהו מהאתר אך יצא בזמן התשלום לפני ששילם, זה יוכל לעזור לנו “להציל” עגלות ובכך להעלות את מחזור המכירות.

איך למשוך רשומים לניוזלטר

ניוזלטר הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך. זו גם דרך מצוינת לקדם את המוצרים או השירותים שלך.

ישנן דרכים רבות למשוך מנויים לניוזלטר שלך. אתה יכול להשתמש בחלונות קופצים (פופאפים) , במדיה חברתית, או אפילו בטופס הרשמה באתר שלך. דרך מאוד נפוצה היא לעשות חלון קופץ עם הצעה שאי אפשר לסרב לה, הרשם לניוזלטר, קבל 10% הנחה.
אפשר להבין שמשיווק בכזו דרך נוכל למשוך המון רשומים, ולפרסם להם.

כמה זה עולה?

מערכות דיוור הן שילוב של טכנולוגיות רבות ושונות. הם משמשים לשליחת חומרים שיווקיים ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. מערכות אלו זולות יחסית וניתן להשתמש בהן במלוא התנופה כדי להגיע ללקוחות.

עלות מערכת דיוור תלויה במורכבות ובגודל הפרויקט.
באופן יחסי מערכת הדיוור היא מאוד זולה, ובממוצע החזר ההשקעה עליה הוא כ33$ על כל דולר שהוצאנו.

מערכות מומלצות

אם תרצו לשלוח מיילים בלבד הנה כמה המלצות למערכות:
אם אתם משתמשי וורדפרס, נוכל להמליץ לכם על שימוש בMailPoet, המערכת עובדת רק לוורדפרס והיא חינמית אם יש לכם מתחת לאלף רשומים.

אם אתם מחפשים מערכת זולה אך טובה נוכל להמליץ על MailerLite, המערכת עובדת לרוב פלטפורמות ניהול האתרים, ומביאה ערך מצוין ביחס למחיר, יש לה גם אופציה חינמית אם אתם רק רוצים לראות איך היא עובדת.

אם אתם מחפשים מערכת שתוכל לשלוח גם SMS, נוכל להמליץ על SendInBlue, יש בה אופציות לשליחת מיילים וSMS במחיר טוב.

אם תרצו מערכת ישראלית נוכל להמליץ על רב-מסר, המערכת, שכנראה כבר שמעתם את שמה בעבר, מלאה באופציות טובות לשליחת מיילים המכוונות לקהל הישראלי.

סיכום

מערכת דיוור היא דרך אוטומטית לשלוח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים. במערכות אלו, המשתמש יכול ליצור אימייל ולאחר מכן לתזמן את התאריך והשעה שהם רוצים לשלוח. תוכנה זו נועדה כך שמשתמשים יוכלו להפוך את מסעות הפרסום שלהם לשיווק בדואר אלקטרוני, מה שחוסך להם זמן ואנרגיה.

מערכת דיוור היא שירות דוא"ל חד כיווני השולח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים, הנשלחים בדוא"ל וניתן לקרוא אותם באינטרנט או במכשירים ניידים, זו דרך מאוד זולה וטובה למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות חוזרים.

אולי תאהבו גם..

Adobe Generative Expand: הכלי החדש של אדוב

Adobe, החברה המובילה בעולם בתחום העיצוב הגרפי והדיגיטלי, שחררה לאחרונה כלי חדשני ומרהיב בשם "Generative Expand". כלי זה מתאים ל-Adobe Photoshop, ומאפשר למשתמשים להרחיב תמונות באמצעות תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית (AI).

קידום אורגני בגוגל: השיטות המובילות לשנת 2023

בשנת 2023, השיטות המובילות לקידום אורגני בגוגל התמקדו בתוכן איכותי ומקורי המספק ערך לגולש. השקעה במחקר מילות מפתח ובכתיבה ממוקדת הפכה לחיונית. קישורים חיצוניים מאתרים אמינים ואופטימיזציה טכנית של האתר היו בפוקוס, והתמקדות בחווית המשתמש הפכה למרכזית יותר מאי פעם.

בינה מלאכותית מבית אפל

בעידן שבו טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) ממשיכה להתפתח, גדולי החברות הטכנולוגיות ממשיכים לחקור ולחדש. כאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, אפל נודעה לחדשנותה וממשיכה להפתיע. היום, אנו נחקור את הפרויקט החדש והמרהיב של אפל, אפל GPT. חובבי אפל והדיגיטל, מוזמנים להצטרף לטיול מרתק ולגלות מה הופך את פרויקט אפל GPT לכל כך מיוחד.

איך לבחור באסטרטגיית קידום ממומן המתאימה לעסק שלך?

בחירה באסטרטגיית קידום ממומן תלויה במטרות העסק שלך ובתקציב הזמין. קודם כל, עליך להגדיר את היעדים שלך – האם אתה מחפש חשיפה, מכירות או הגעה לקהל מסוים. לאחר מכן, בחר בפלטפורמות המתאימות לקהל היעד שלך. ולבסוף, הקצב תקציב בהתאם לצרכים ולציפיות התשואה שלך.

החשיבות של מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא היבט חיוני של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה כולל זיהוי וניתוח של המונחים והביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מוצרים, שירותים או מידע הקשור לעסק שלך. על ידי הבנת מילות המפתח משתמש קהל היעד שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מונחים אלה.

כיצד לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן באופן אפקטיבי?

לשילוב אפקטיבי בין קידום אורגני לממומן יש להתחיל בהבנה מעמיקה של הקהל היעד וצרכיו. בקידום האורגני, יש להתמקד ביצירת תוכן איכותי ובאופטימיזציה למנועי החיפוש. בקידום הממומן, יש להגדיר תקציב ולהתמקד בפלטפורמות המתאימות לקהל היעד. השילוב הנכון בין שני הגישות יכול להביא להגברת החשיפה ולהגברת ההמרה של הלקוחות.

לוגו התיירות של דובאי: שיעור בעיצוב אוניברסלי

לוגואים של תיירות מתמקדים בקשר אוניברסלי. כדי להצליח, הם חייבים להיות מרשימים, בלתי נשכחים ומעל הכל, כוללניים של אנשים מאזורים שונים. כמה מדינות פשוט יוצרות לוגואים נפרדים לחלקים שונים של העולם. אחרים בוחרים להסיר את הטיפוגרפיה לחלוטין, ובמקום זאת מעדיפים אייקון או גרפיקה פשוטה. למרבה הצער, גישה זו לעיתים קרובות מובילה ללוגו שאינו מזוהה שאי אפשר לקשר למדינה או לעיר מסוימת ללא ידע מוקדם – אסטרטגיה גרועה עבור מדינה שמנסה להגביר את התיירות.

10 כלי העיצוב גרפי המתקדמים ביותר ב2023

עיצוב גרפי הוא חלק בלתי נפרד מהקונטנט שאנחנו צורכים ברשת ומחוצה לה. מאפליקציות, דפי פייסבוק, פרסומות דיגיטליות, ועד לאתרים – הכול נעשה מצויר ומעוצב. בעשור האחרון, היו יתרונות משמעותיים בתחום העיצוב הגרפי, ובמאמר זה אנחנו נבחן את 10 הכלים המתקדמים ביותר לעיצוב גרפי שנפוצים בשנת 2023.

אפל מעצבת את ה-Chatbot המבוסס AI שלה

אפל מעצבת את ה-Chatbot המבוסס AI שלה, אך עדיין לא ברור איך היא מתכננת להשתמש בו. ה-Chatbot, שקיבל את הכינוי "Apple GPT", משתמש בדגם שפה משלו, המכונה Ajax, שמבוסס על Google Jax, מסגרת שנוצרה למהירות מחקרי למידת מכונה.

מהם תגי סכמה ואיך משתמשים בהם?

תגי סכמה הם תגי HTML שעוזרים למנועי החיפוש להבין טוב יותר את דף האינטרנט שלך. הם מספקים מידע נוסף על התוכן של דף אינטרנט ועל המרכיבים החשובים בו. תגי סכמה אינם גלויים למשתמשים, אך הם מספקים מידע רב ערך עבור מנועי החיפוש.

מיתוג מקצועי לעסק קטן / בינוני

סיפור המותג שלך הוא החלק האישי של המיתוג. ניסוח של סיפור מעניין ומרתק יכול לשדרג את המיתוג שלך ולהפוך אותו ליותר חזק.

גוגל, OpenAI ומטא מבטיחים לנשיא ביידן: הAI לא ישתלט על העולם

בעידן שבו האיי.איי משפיעה על כל תחום בחיינו, מהקניות באינטרנט ועד לרפואה, נושא האבטחה והבטחונות של האיי.איי הופך להיות מרכזי. בסוף השבוע האחרון, נציגים משבע חברות טכנולוגיה ואיי.איי הגיעו לבית הלבן כדי להסביר לנשיא ג'ו ביידן את התוכניות שלהם לפיתוח התחום, ובעיקר איך הם מתכננים לעשות זאת מבלי שנשתעבד לסקיינט.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

21:10

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!