הדרך המהירה ביותר להציג את העסק שלך בפני יותר אנשים
אז איך לקדם את העסק שלך באינסטגרם? אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר והיא יכולה להיות דרך מצוינת לעסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. עם מספר גדול של עוקבים, קל יותר לעסקים לקבל יותר חשיפה באינסטגרם – מה שבתורה יוביל אותם ליותר לקוחות.
ישנן מספר דרכים לקדם את העסק שלך באינסטגרם. אתה יכול לפרסם תמונות של המוצר או השירות שלך עם כיתוב משכנע, להשתמש בהאשטאגים, ליצור סטורי באינסטגרם, להשתמש במודעות בתשלום לקידום ועוד!
היסודות של האלגוריתם של אינסטגרם וכיצד זה משפיע על התוכן שלך
האלגוריתם של אינסטגרם הוא מערכת כללים שמחליטה איזה תוכן יש להציג למשתמש. זה משתנה כל הזמן, אז זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל השינויים ואיך הם משפיעים על התוכן שלך.
האלגוריתם נועד להציג למשתמשים פוסטים שיש להם סבירות גבוהה לעסוק בהם. האלגוריתם לוקח בחשבון מספר גורמים – כמו הזמן מאז ביקרת לאחרונה באינסטגרם, היסטוריית הגלישה שלך ומספר הלייקים והתגובות שיש לך על הפוסטים שלך. זה יקבע איזה תוכן יוצג בפיד שלך.
האלגוריתם הוא הסיבה לכך שפוסטים מסוימים מקבלים יותר מעורבות מאחרים. האלגוריתם מחליט אילו פוסטים יופיעו בפיד שלך ואילו פוסטים לא. זה גם מחליט איזה פוסט מקבל יותר מעורבות ואיזה פוסט לא.
קידום עוקבים באינסטגרם, כדי להגדיל את העוקבים שלך, אתה צריך לוודא שהתוכן שלך מרתק מספיק כדי שהאלגוריתם ירצה אותו בעדכונים של אנשים. אתה גם צריך לוודא שהחשבון שלך עומד בהנחיות כדי שאינסטגרם לא תמחק אותו או תגביל את טווח ההגעה שלו.
כיצד למצוא את קהל היעד שלך באינסטגרם
הצעד הראשון הוא לזהות את קהל היעד שלך. מי הם? מה הדמוגרפיה שלהם? מה הם עושים? כמה כסף הם מרוויחים? איפה הם גרים?
ישנן דרכים רבות למצוא את קהל היעד שלך באינסטגרם. אחת הדרכים הקלות ביותר היא להשתמש בהאשטאג. זה יעזור לך למצוא פוסטים שתויגו באותו hashtag. אתה יכול גם להשתמש בחיפושי מילות מפתח באינסטגרם כדי למצוא פוסטים עם מילות מפתח מסוימות, ולאחר מכן לעקוב אחר חשבונות אלה לקבלת תוכן נוסף.
אתה יכול גם להשתמש בהאשטאגים כדי למצוא אנשים שמתעניינים באותם דברים כמוך. לדוגמה, אם את רוצה למכור מוצר לנשים בהריון, את יכולה לחפש #הריון או #יולדות ולראות מה צץ.
סטטיסטיקות אינסטגרם שכדאי לדעת
בעידן זה של מדיה חברתית, אנו כל הזמן מעדכנים את הסטטוסים שלנו ומעלים תמונות לשיתוף עם אחרים. אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. לפי הסטטיסטיקה העדכנית, לאינסטגרם יש למעלה ממיליארד משתמשים ומעל 500 מיליון פעילים על בסיס יומי.
10 המדינות המובילות המשתמשות באינסטגרם הן: ארצות הברית, ברזיל, אינדונזיה, מקסיקו, הודו, קנדה, ארגנטינה, יפן, בריטניה וצרפת.
10 הנתונים הדמוגרפיים המובילים המשתמשים באינסטגרם הם: דור Z (גילאי 18-24), דור המילניום (גילאי 25-34), דור ה-X (גילאי 35-44), בייבי בומרס (גילאי 45-54) ומבוגרים (גילאי 55+).
המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. יותר מ-2 מיליארד אנשים משתמשים במדיה חברתית והמספר רק הולך לגדול.
ראינו עלייה משמעותית במספר האנשים המשתמשים במדיה החברתית בשנים האחרונות והיא תמשיך לגדול, לכן כדאי להשקיע בקידום עוקבים באינסטגרם לעמוד העסקי שלכם.