מערכת דיוור באתר, איך זה יכול לעזור לנו?

תוכן עניינים

מערכת דיוור במייל היא תוכנה המשמשת לשליחת מיילים לקבוצת אנשים. ישנן סיבות רבות לשימוש במערכת דיוור בדואר אלקטרוני. הסיבה העיקרית לשימוש במערכת דיוור באימייל היא כי זה זול יותר משליחת מכתבים פיזיים, והיא יכולה בקלות לשפר את המכירות שלנו. זה יכול לשמש גם כדי לתקשר עם הלקוח וזה מאפשר לחברה לקבל מושג טוב יותר מה הלקוח רוצה.

כמה זה יכול לעזור לנו

מערכת דיוור היא תוכנה המסייעת לחברות לשלוח ניוזלטרים וסוגים אחרים של הודעות דואר אלקטרוני.
זה יכול לעזור לנו עם הדברים הבאים:

  • יכול לעזור לנו לתכנן את התוכן שלנו ולתזמן אותו בהתאם
  • יכול לעזור לנו ליצור, לערוך ולנהל את רשימת אנשי הקשר שלנו
  • יכול לעזור לנו ביצירת ניוזלטרים, מיילים או קמפיינים שיווקיים
  • יכול לעזור לנו ליצור חיבור וקשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולמשוך עוד לקוחות
  • יכול לעזור לנו להגיע לקונים חדשים, ולהחזיר קונים חדשים

הסוג הנפוץ ביותר של מערכת דיוור למייל נקרא משיב אוטומטי. מגיב אוטומטי שולח מיילים אוטומטית בהתבסס על תנאים מסוימים, כגון כאשר מישהו נרשם לניוזלטר שלך או כאשר מישהו מבטל את המנוי לניוזלטר שלך.

איך אימייל פרסום טוב צריך להראות

אימייל פרסומי טוב צריך להיות תמציתי ולעניין. זה צריך להיות קל לקריאה והבנה. צריכה להיות לו גם קריאה ברורה לפעולה, כדי שהקוראים ידעו מה הם אמורים לעשות הלאה, הוא צריך להיות מעוצב טוב ומושך לעין, ועם הצעה שהלקוח לא יוכל לסרב לה (הנחה או קופון) – אתה יכול להשתמש בקריאה לפעולה כמו 'לחץ כאן כדי לבדוק את המבצעים שלנו!' אימייל טוב לא צריך להיות ארוך מדי, אבל הוא גם לא צריך להיות קצר מדי.

אתה רוצה שהקוראים שלך יקראו את הדוא"ל מתחילתו ועד סופו, אבל אתה גם לא רוצה שהם ירגישו שהם מפספסים משהו בכך שהם לא גוללים בדוא"ל כולו.

אוטומציות במערכת דיוור

אוטומציות משמשות במערכות דיוור כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן הנכון, על בסיס קבוע.

אוטומציות יכולות לשמש למטרות רבות. לדוגמה, ניתן להגדיר אותם כדי לשלוח ניוזלטרים בזמן שאין הרבה מנויים באינטרנט. ניתן גם להגדיר אותם כך שישלחו ניוזלטרים ברצף – אחד אחרי השני, או באיחור מסוים ביניהם, לשלוח הודעה כשהמשתמש נרשם לניוזלטר, או שבא לקנות משהו מהאתר אך יצא בזמן התשלום לפני ששילם, זה יוכל לעזור לנו “להציל” עגלות ובכך להעלות את מחזור המכירות.

איך למשוך רשומים לניוזלטר

ניוזלטר הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך. זו גם דרך מצוינת לקדם את המוצרים או השירותים שלך.

ישנן דרכים רבות למשוך מנויים לניוזלטר שלך. אתה יכול להשתמש בחלונות קופצים (פופאפים) , במדיה חברתית, או אפילו בטופס הרשמה באתר שלך. דרך מאוד נפוצה היא לעשות חלון קופץ עם הצעה שאי אפשר לסרב לה, הרשם לניוזלטר, קבל 10% הנחה.
אפשר להבין שמשיווק בכזו דרך נוכל למשוך המון רשומים, ולפרסם להם.

כמה זה עולה?

מערכות דיוור הן שילוב של טכנולוגיות רבות ושונות. הם משמשים לשליחת חומרים שיווקיים ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. מערכות אלו זולות יחסית וניתן להשתמש בהן במלוא התנופה כדי להגיע ללקוחות.

עלות מערכת דיוור תלויה במורכבות ובגודל הפרויקט.
באופן יחסי מערכת הדיוור היא מאוד זולה, ובממוצע החזר ההשקעה עליה הוא כ33$ על כל דולר שהוצאנו.

מערכות מומלצות

אם תרצו לשלוח מיילים בלבד הנה כמה המלצות למערכות:
אם אתם משתמשי וורדפרס, נוכל להמליץ לכם על שימוש בMailPoet, המערכת עובדת רק לוורדפרס והיא חינמית אם יש לכם מתחת לאלף רשומים.

אם אתם מחפשים מערכת זולה אך טובה נוכל להמליץ על MailerLite, המערכת עובדת לרוב פלטפורמות ניהול האתרים, ומביאה ערך מצוין ביחס למחיר, יש לה גם אופציה חינמית אם אתם רק רוצים לראות איך היא עובדת.

אם אתם מחפשים מערכת שתוכל לשלוח גם SMS, נוכל להמליץ על SendInBlue, יש בה אופציות לשליחת מיילים וSMS במחיר טוב.

אם תרצו מערכת ישראלית נוכל להמליץ על רב-מסר, המערכת, שכנראה כבר שמעתם את שמה בעבר, מלאה באופציות טובות לשליחת מיילים המכוונות לקהל הישראלי.

סיכום

מערכת דיוור היא דרך אוטומטית לשלוח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים. במערכות אלו, המשתמש יכול ליצור אימייל ולאחר מכן לתזמן את התאריך והשעה שהם רוצים לשלוח. תוכנה זו נועדה כך שמשתמשים יוכלו להפוך את מסעות הפרסום שלהם לשיווק בדואר אלקטרוני, מה שחוסך להם זמן ואנרגיה.

מערכת דיוור היא שירות דוא"ל חד כיווני השולח מיילים לרשימת אנשים. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם ניוזלטרים, הנשלחים בדוא"ל וניתן לקרוא אותם באינטרנט או במכשירים ניידים, זו דרך מאוד זולה וטובה למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות חוזרים.

אולי תאהבו גם..

איך בינה מלאכותית משפיעה על תכנון אתר חדש?

בשנים האחרונות, התפתחו טכנולוגיות חדשניות רבות שהשפיעו על כל תחום של החיים שלנו, ואחת מהן היא בינה מלאכותית (AI). הבינה המלאכותית, שהיא חזון של מדעי המחשב שמתמקד ביצירת מערכות או מכונות שיכולות לבצע משימות שדורשות בינה אנושית, משחקת תפקיד מכריע בצורת האינטרנט של היום.

חשיבות מהירות האתר שלכם

הידעתם שחלק גדול מאלגוריתם החיפוש של גוגל מסתמך על מהירות הטעינה של האתר? וגם שכיותר מ-50% מהמבקרים עוזבים אם הם ממתינים לטעינת האתר יותר מ-3 שניות? תחשבו כמה לקוחות פוטנציאלים אתם יכולים לפספס רק בגלל זה.

מהם תגי סכמה ואיך משתמשים בהם?

תגי סכמה הם תגי HTML שעוזרים למנועי החיפוש להבין טוב יותר את דף האינטרנט שלך. הם מספקים מידע נוסף על התוכן של דף אינטרנט ועל המרכיבים החשובים בו. תגי סכמה אינם גלויים למשתמשים, אך הם מספקים מידע רב ערך עבור מנועי החיפוש.

המדריך לבניית מיתוג עסקי מנצח בשנת 2023

בשנת 2023, בניית מיתוג עסקי מנצח דרשה התמקדות באמינות ובאינטראקטיביות. הכרה עמוקה של הקהל היעד והבנת צרכיו הייתה בסיס לכל אסטרטגיה. השקעה בסיפורי מותג מרתקים ואינטימיים הגבירה את הקשר עם הלקוח. בנוסף, הטכנולוגיה הייתה שותפה חשובה, כאשר כלים דיגיטליים חדשים עזרו להגביר את הנראות וההשפעה של המותג.

שיפור חווית המשתמש באתר

חווית המשתמש היא החוויה הכוללת את הרגשות, התחושות והרקע הקודם של המשתמש בעת השימוש באתר. המטרה העיקרית של שיפור חווית המשתמש היא להבטיח שהמשתמש יוכל לתקשר עם האתר בצורה נוחה, פשוטה ויעילה

קידום אורגני בגוגל: השיטות המובילות לשנת 2023

בשנת 2023, השיטות המובילות לקידום אורגני בגוגל התמקדו בתוכן איכותי ומקורי המספק ערך לגולש. השקעה במחקר מילות מפתח ובכתיבה ממוקדת הפכה לחיונית. קישורים חיצוניים מאתרים אמינים ואופטימיזציה טכנית של האתר היו בפוקוס, והתמקדות בחווית המשתמש הפכה למרכזית יותר מאי פעם.

נוודות דיגיטלית בשנת 2023, עוד אפשרי?

נוודות דיגיטלית הוא מונח שהתפתח בעשור האחרון ומתאר את מערכת החיים של אנשים שמזיזים את משרדם לאינטרנט, ומנצלים את האפשרות לעבוד מכל מקום בעולם. אם כי הרעיון אינו חדש, תהליכים עולמיים שקרו בשנים האחרונות כמו המשבר הכלכלי של 2008, התפשטות האינטרנט והפיתוח המרשים של טכנולוגיות המחשוב העניקו לו תנופה חדשה ועניינים נוספים. נוודות דיגיטלית בשנת 2023: האם זה עוד אפשרי?

עיצוב ומיתוג: השפעתם על ההצלחה של העסק

עיצוב ומיתוג הם גורמים מרכזיים בהצלחת העסק. העיצוב הוא הפנים של המותג והוא משפיע על התפיסה והאמינות של הלקוחות. המיתוג, מצד שני, מגדיר את הזהות והערכים של העסק, ובכך מקנה לו יתרון תחרותי. כאשר שני הגורמים משולבים באופן נכון, הם יכולים להביא להגברת המכירות וליציבות המותג בשוק.

מערכת וורדפרס – כל מה שרציתם לדעת

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור אתר אינטרנט, היא קלה לשימוש ויש לה תכונות רבות שהופכות אותה לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים שאינם מיומנים בפיתוח אתר פשוט או אפילו מורכב.

כלי ה-AI החדש של Wix: יצירת אתרים בקלות מפרומפט

אם אתם חובבי טכנולוגיה ואינטרנט, כנראה ששמעתם על Wix – החברה הישראלית המובילה בתחום יצירת אתרים. עכשיו, Wix מציגה פיתוח חדש ומרתק: כלי AI שמאפשר ליצור אתרים באמצעות פרומפטים מילוליים. כך, במקום לבנות את האתר מאפס, אתם פשוט מתארים את האתר שאתם רוצים, והכלי מייצר אותו בשבילכם.

שיווק אורגני מול שיווק ממומן

שיווק אורגני ושיווק ממומן הם שתי כלים חשובים שאנחנו יכולים להשתמש בהם לקדם את אתרינו, אבל מה ההבדל ביניהם ואיזה אחד עדיף לכם? ההבדל בין השניים הוא ששיווק אורגני יכול להיות שימושי לצמיחה ולמוניטין של החברה בטווח הארוך, בעוד ששיווק בתשלום יכול להיות טוב למטרות עסקיות קצרות טווח.

עיצוב לוגו חדשני מותאם לשנת 2023

אחד מהדרכים החשובות ביותר להצגת זהות המותג שלך לעולם הוא באמצעות לוגו מעוצב היטב. בסביבת העסקים המודרנית של היום, הלוגו שלך הוא התו המזהה הראשון שלך. הוא משקף את המשמעות, האידיאולוגיה, והערכים של המותג שלך. ב-2023, עיצוב הלוגואים התפתח והפך לאמנות יותר מאשר אי פעם, ומגמות חדשות וחדשניות נמשכות כדי לשפר ולקדם את האופן שבו מותגים מציגים את עצמם.

הצטרפו ל-5,000+ רשומים

קבלו גישה בלעדית לכלים, ריסורסים מדריכים וחדשות דיגיטל, אנחנו לא שולחים דואר זבל..

Jonny
בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

כיף שאתם פה 😊
אשמח לענות לכם על כל שאלה,
בקשה והתייעצות, תרגישו חופשי!

 

איך אוכל לעזור לך?

05:04

התחילו פרויקט מקורי ומרגש איתנו!
בואו נדבר על הצרכים שלכם, השאירו פרטים עכשיו!